Geplaatst: 09-11-2004 14:53
Wagen is een 1.9 turbo diesel F9Q-motor met elektronische boschpomp
Wagen gaat af en toe in noodloop, bij contact af en terug aan rijdt de wagen terug perfect en lampje gaat uit.
Geeft als foutcode brandstofafsluitklep, is dit gewoon de klep op de pomp vervangen of moet ik verder zoeken?Bij slecht werkende afsluitklep zou de wagen toch moeten stilvallen?