Geplaatst: 04-10-2007 21:25
[89922]Ik heb een probleem met de 5e vernelling van deze lupo,schakeld ver genoeg in de bak maar krast alleen maar.
Als ik de pook door druk grijpt de versnelling een beetje aan, onbelast wel te verstaan. Ik denk dat de schakelvork van de 5e versnelling krom is. Komt dit je bekend voor of denk je dat het iets anders is geef dan een gouden tip ! vr.grt Frisian