Geplaatst: 23-06-2006 12:06
Heb hier een 323Fje staan uit 1996 die problemen heeft wanneer er vermogen gevraagd wordt, stotteren en smoren, vooral onderin het toerengebied. Bij koude motor loopt ie redelijk/goed, maar zogauw hij warm is dan is het probleem aanwezig, ook stationair bij warme motor.
Gedaan tot nu toe:
-nieuwe verdelerkap (hielp eventjes)
-nieuwe bougies (hielp voor een weekje mits motor niet al te warm was)
-bougiekabels geruild, geen verschil
-kleppenspeling was netjes
-LMM geruild...geen verschil
-potmeter gasklep doorgemeten...was ok
Ik denk zelf nu aan de hall-unit....