Geplaatst: 23-06-2006 12:11
[58689] Dit 323F je uitgevoerd met Koltec gassysteem heeft het probleem dat bij het rijden op G3 het systeem iedere keer terugspringt naar benzine, dit gebeurt niet op specifieke momenten maar gewoon zomaar tijdens het rijden, bij stoplicht, bij accelereren...alle situaties dus.
Ik weet dat dit een kwaaltje kan zijn van Koltec, maar heb de verdeler al een keer goed schoongemaakt (remmenreiniger ingespoten en met compressor uitgeblazen) maar dit hielp niet of nauwelijks.
Wat is beste methode om zo'n verdeler schoon te krijgen? (event. reviseren?)
Kan het ook nog ergens anders aan liggen? (sludge in de verdamper..?)