en ook nog een 323F uit 1997 met gasproblemen...

5 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
Onderwerp
Motorcode
1.5i 16V
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-06-2006 12:11

[58689] Dit 323F je uitgevoerd met Koltec gassysteem heeft het probleem dat bij het rijden op G3 het systeem iedere keer terugspringt naar benzine, dit gebeurt niet op specifieke momenten maar gewoon zomaar tijdens het rijden, bij stoplicht, bij accelereren...alle situaties dus.

Ik weet dat dit een kwaaltje kan zijn van Koltec, maar heb de verdeler al een keer goed schoongemaakt (remmenreiniger ingespoten en met compressor uitgeblazen) maar dit hielp niet of nauwelijks.

Wat is beste methode om zo'n verdeler schoon te krijgen? (event. reviseren?)

Kan het ook nog ergens anders aan liggen? (sludge in de verdamper..?)