Geplaatst: 12-11-2005 19:41
Hallo ik heb hier dahatsu sirion 1.0 12v deze auto loopt niet,
de auto had als klacht een ratel in de nokkenasversteller ik heb in eerste instantie de riem vervangen auto heeft een week goed gereden wel met ratel en hij gooide het toerental heen en weer nou is het net of hij niet meer op tijd staat de merktekens krukas nokkenas staan goed auto verzuipt direkt alvast bedankt roel.