Geplaatst: 26-06-2006 22:44
[58916] auto met ca 75000 km op de klok , motor loopt voor mijn gevoel niet helemaal strak stationair .
In de uitlaat hoor je de motor ploffen ,zoiets als bij benzineautos waar een lekke klep is.
Tot een bepaald toerental is "ploffen"ook merkbaar met rijden.
Kent iemand dit probleem , ik heb zelf nog niet naar de auto gekeken omdat klant nog geen afspraak heeft gemaakt voor onderzoek .