motor ploft in uitlaat

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
ajt
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-06-2006 22:44

[58916] auto met ca 75000 km op de klok , motor loopt voor mijn gevoel niet helemaal strak stationair .

In de uitlaat hoor je de motor ploffen ,zoiets als bij benzineautos waar een lekke klep is.

Tot een bepaald toerental is "ploffen"ook merkbaar met rijden.

Kent iemand dit probleem , ik heb zelf nog niet naar de auto gekeken omdat klant nog geen afspraak heeft gemaakt voor onderzoek .