Geplaatst: 29-05-2005 17:45
[32261] he luitjes staat bij ons een passat 1.9 tdi[pv] met 18.000km erop
deze auto heeft bij 7000km een nieuwe koppeling gehad compleet
drukgroep/ plaat/ 2-massavliegwiel alles plaat was al versleten
nu bij 18.000km weer de koppelingsplaat versleten niets geks te zien aan drukgroep/ kopp.plaat/ druklager /hevel /vliegwiel ziet er allemaal goed uit iemand bekend met dit vreemde probleem.
gr arno