koppeling

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-05-2005 17:45

[32261] he luitjes staat bij ons een passat 1.9 tdi[pv] met 18.000km erop

deze auto heeft bij 7000km een nieuwe koppeling gehad compleet

drukgroep/ plaat/ 2-massavliegwiel alles plaat was al versleten

nu bij 18.000km weer de koppelingsplaat versleten niets geks te zien aan drukgroep/ kopp.plaat/ druklager /hevel /vliegwiel ziet er allemaal goed uit iemand bekend met dit vreemde probleem.

gr arno