heet lopen van het motorblok

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
300 d
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2006 21:27

[59281] Deze motor loopt behoorlijk warm tijdens het rijden, de viscokoppeling en thermostaat zijn al vervangen. De thermostaat is er ook volledig uitgeweest en dan loopt hij nog warm bij hoge

snelheid (boven de 120 km/u).

Zou het kunnen dat het schoepje van de waterpomp dol draait of los op het asje zit dat hij niet

goed circuleert en daardoor warm loopt.

Wie heeft voor mij een antwoord.

Alvast bedankt.