Geplaatst: 03-07-2006 21:27
[59281] Deze motor loopt behoorlijk warm tijdens het rijden, de viscokoppeling en thermostaat zijn al vervangen. De thermostaat is er ook volledig uitgeweest en dan loopt hij nog warm bij hoge
snelheid (boven de 120 km/u).
Zou het kunnen dat het schoepje van de waterpomp dol draait of los op het asje zit dat hij niet
goed circuleert en daardoor warm loopt.
Wie heeft voor mij een antwoord.
Alvast bedankt.