Geplaatst: 30-06-2006 16:02
[59122] Bij deze auto knippert het lichtje in de schakelaar en gaat dan direkt weer uit, wij hebben het relais vervangen en de bedrading gecontroleerd. Maar helaas geen resultaat.
Wie heeft hier ervaring mee?
alvast bedankt
Sido