3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-05-2005 13:56
[32368] Wij heben het volgende probleem.
Passat 130pk tdi (AVF) automaat tiptronic.
Tiptronic standt werkt niet,verder werkt de automaat perfect.
Automaatbak uitgelezen, geen storing.
wie kan ons helpen.
B.V.D.