Geplaatst: 02-06-2005 17:40
ik heb het volgende probleem met een xantia 2.0 hdi
de motor draait wel rond maar slaat niet aan
wanneer de auto aan gesleepd/ geduwd wordt slaat hij wel aan.
tijdens het starten is de lage druk goed alleen de hoge druk is maar 47 bar volgens mij veel te laag.
in de computer staan verder geen storingen die op een foutive druk duiden. heeft er iemand al een keer zo iets mee gemaakt?