Probleem met stuurbekrachtiging

2 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-07-2006 13:22

[59367] Klant rijdt weg en heeft geen stuurbekrachtiging. Even later weer wel en dan weer niet. Heeft de wegenwacht erbij gehad en die constateerd dar er voldoende olie in zit.

Auto staat nu bij ons en wij zien dat er een druppel olie aanhangt enb dat de stuurbekrachtiging dus inderdaad hapert. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ligt dit inderdaad aan de stuurbekrachtigingspomp? En deze zit op een moeilijk bereikbare plek weggebouwd. Heeft iemand een indicatie qua demontagetijd?