Geplaatst: 08-07-2006 10:58
[59518] De linker voorstoel van deze auto gaat vaak stuk , zowel de bekleding als wel de schuimvulling.
Zelfs met een andere schauffeur maakt het geen verschil, de stoel is in 100000 km reeds 3 keer in zijn geheel vervangen.
Heeft iemand hier ervaring mee?