knikkend gevoel bij oprijden van drempels

15 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-06-2005 12:35

[32543] heeft iemand de volgende klacht weleens gemerkt:

Als men met deze auto licht remmend een verkeersdrempel oprijdt lijkt het net of dat de vergrendeling van de stuurverstelling niet vaststaat je voelt dan een soort nok nok gevoel en hte lijkt soms of dat er een draagarm of een gedeelte van deettuurinrichting loszit, alle draagarmen en rubbers zijn gecontroleerd en vertonen geen speling.

wie o wie weet hier een antwoord op.

auto is een vw passat midden '98 1.9 td rode i