Geplaatst: 11-11-2004 16:02
[20570] Auto loopt perfect,alleen na een lange rit slaat ie soms af,ook bij inparkeren...alles schoongemaakt,gasklephuis[ook opnieuw ingeleerd]sensoren vervangen..geen storingen in geheugen,hoe krijg ik stationair toerental hoger??