1.4 16v stationair toerental

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-11-2004 16:02

[20570] Auto loopt perfect,alleen na een lange rit slaat ie soms af,ook bij inparkeren...alles schoongemaakt,gasklephuis[ook opnieuw ingeleerd]sensoren vervangen..geen storingen in geheugen,hoe krijg ik stationair toerental hoger??