Geplaatst: 11-11-2004 20:47
[20585] Heb paar vraagjes over meer vermogen???
Heb een AGR motor met powerbox een mij vraag is of er moegelijk is oom verstuivers van 110pk op te zetten en wat ik dan nog moet doen om in goede werking te brengen???
En waar dient de kunststofe slang met "filter" tussen je turboslang van uit de turbo naar interkoeler???
Bedankt !!!