Meer vermogen uithalen???

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-11-2004 20:47

[20585] Heb paar vraagjes over meer vermogen???

Heb een AGR motor met powerbox een mij vraag is of er moegelijk is oom verstuivers van 110pk op te zetten en wat ik dan nog moet doen om in goede werking te brengen???

En waar dient de kunststofe slang met "filter" tussen je turboslang van uit de turbo naar interkoeler???

Bedankt !!!