Geplaatst: 14-11-2004 20:19
Hallo,
Wij hebben een probleem met een Alfa 156 2.5 deze houdt in bij 5000 toeren.De auto loopt probleemloos tot de 5000 toeren maar daarna gaat deze inhouden en loopt zeer slecht naar zijn maxiumtoerental.We hebben de auto uitgelezen en geen storingen gevonden.Bougies zijn vervangen maar dit is helaas niet de oplossing.Heeft iemand ervaring met dit probleem laat het dan horen.