Geplaatst: 12-03-2007 16:51
Daar is geen oplossing voor, je kan contact opnemen met de dealer en vragen wat zij voor je kunnen betekenen. Het hele dak van de Pluriel lekt gewoon, daar is geen oplossing voor.. Water loopt langs de kabels die van de elektromotortjes langs het dak lopen en langs een aantal dakrubbers. Jammer maar helaas, nu alleen nog de klant vertellen...