Geplaatst: 04-10-2004 17:36
[18850] De auto vonkt wel maar krijgt geen benzine (geen spanning op de pomp) volgens ons schakelen de relais wel goed . de auto deed het van de een op andere dag niet meer. de parkeerplaats opgereden volgende dag niks meer.
dus een kabelbreuk geloof ik niet zo in ?? wie heeft er ideen ??