Geplaatst: 18-04-2007 14:16
99% kans dat het slngetje van de brandstofretourleiding (die in de cilinderkop zit) poreus is geworden. Dit is een stukje slang van ongeveer 5a7 cm dat op een nippel zit die door de cilinderkop naar buiten komt en aan de andere kant op een vaste leiding. Goed kijken aan de kant van de inlaat en de V-snaren. Druk dan maar stevig op de ontluchtingspomp en dan zal je zien dat het slangetje vochtig word. Ik stuur je een bijlage naar je email.
Succes
Ton