Geplaatst: 19-12-2007 21:12
[95118]Motor verzuipt. Is stilgevallen en niet meer aan de praat te krijgen Heeft vonk, maar injectoren worden bijna constant aan massa gestuurd. LED tester knippert heel snel.Op het scopebeeld zie je niet eens dat de injector sluit. Temp-sensor is goed, toerentalsensoren in verdeler geven een goed scopebeeld. MAP sensor is ok. ECU??