Geplaatst: 14-06-2005 19:03
[33205] Geachte colega's wij hebben een probleem met renault espace 2.2 uit 1996. De koppeling "lijkt"soms niet vrij te komen en de bak is dan niet te schakelen in de versnelling.
De koppeling is twee jaar en 60.000km oud met een nieuwe zelfstellende kabel te gelijk gemonteerd.
Niets te zien aan zowel de kabel als de koppeling.
Kan dit uit de bak komen??? Komt de prise as in het toplager bij deze auto's (lijkt van niet!?)