waterpomp en rammel

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-06-2005 18:32

[33435] het gaat hier om een 1,9 tdi , al ik de distributie riem vern moet ik dan de waterpomp ook mee vern of gaan die niet lekken na het mont van een nieuwe riem ??

tevens heeft de auto een bonkend bijgeluis als deze over een drempel rijdt , het geluid komt van rechts voor , zou dit een draagarm kunnen zijn of gaan die eigenlijk niet kapot bij deze auto's ??