Geplaatst: 12-07-2006 18:20
Auto valt spontaan stil bij koppling intrappen, daarna starten en blijven het motormanegement, slip regeling, en gloeilampje met stroingsvierkantje eronder spontaan branden, auto komt dan niet boven de 3000 toeren,
ca half uur laten staan, dan alleen nog motormanagement branden en wel trekken,
Met bosch kast uitlezen en 5 codes met of kortsluiting, of onderbreking circuit van inlaatbus, airco compressor
en nog een paar.
Loopt netjes op 4 cilinders, dus geen bobines kapot ofzo
Heeft iemand een idee.
O,ja als je de storing wist, duurt het ongeveer een dag en dan weer terug erin, dus niet gelijk!!!