G60 loopt alleen stationair

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Corrado
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-10-2004 16:47

[19083] Hallo, k heb een corrado G60 staan die nu alleen stationair loopt [hiervoor sloeg hij alleen aan en daarna af na 2 seconden.

Het is zo dat de basisafstelling van de ontsteking goed staat op 6 graden voor bdp, op het moment dat ik het slangetje dat op het digifant regelapparaat zit erop zet de ontsteking meteen 30 a 40 graden vervroegd???. hierdoor slaat de motor meteen af, nadat hij mooi stationair liep........

Gebeurt het vaker dat die druksensor in het regelapparaat stuk gaat of is er iets anders loos?, Ik kan niets anders verzinnen dan dat die sensor overleden is, maar een nieuwe kost tussen de 500 en 1000 euro us ik wil het graag zeker weten.

Bedankt alvast.