849 inspuit-bewaking signaal te groot

2 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Onderwerp
Motorcode
y22dtr
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-12-2007 12:19

[95159]beste collega's,

Bij deze auto gaat ong 2min na de koude start het storingslampje met het autotje en het sleuteltje branden.

Dit gaat dan normaalgesproken niet weer uit tot de volgende start... Bij een warme start gaat het niet altijd weer branden.

Schakel je echter het contact even uit en aan terwijl je rijd, dan blijft het lampje zolang je rijd gewoon uit...

Terwijl het lampje brand werkt de motor en alles gewoon perfect.

foutcode is: 849 Inspuittijd-bewaking signaal te groot.

Wie kan hier wat mee???

Mvrgr J