2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-12-2007 23:26
[95558]Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de klepspeling voor een atos 1.1 zou moeten zijn?
Alvast bedankt