Geplaatst: 13-07-2006 23:20
Hallo
Als ik ongeveer 50 km/h rij in de 3de versnelling houd de motor in. (schokkend rij gedrag)
Ik heb de auto al eens uitgelezen op fout-codes maar die zaten er niet in.
Wat zou dit inhouden/schokken kunnen veroorzaken en/of is dit een veel voor komend probleem?
Wie helpt mij verder. Alvast bedankt voor het mee denken.