Geplaatst: 30-05-2005 20:32
we hebben een 205 binnen staan die zo maar hoog stationair gaat lopen .
als we dan alle stekkers van het injectie huis schoon maken en de stappenmotor en de spaning er een tijd aflaten + de ebe los maken en het na een paar uur weer in elkaar zetten gaat het eenmaand goed maar dan doet hij het weer .
weet iemand raad of al eens eerder gehad .
het is een hdz tu1m met een bosch injetie systheem .
deze ebe kun je alleen uitlezen en je kunt verder niet raadplegen van meting gegevens.
laat het me maar weten