hoog stationair

3 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
205
Type
205
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-05-2005 20:32

we hebben een 205 binnen staan die zo maar hoog stationair gaat lopen .

als we dan alle stekkers van het injectie huis schoon maken en de stappenmotor en de spaning er een tijd aflaten + de ebe los maken en het na een paar uur weer in elkaar zetten gaat het eenmaand goed maar dan doet hij het weer .

weet iemand raad of al eens eerder gehad .

het is een hdz tu1m met een bosch injetie systheem .

deze ebe kun je alleen uitlezen en je kunt verder niet raadplegen van meting gegevens.

laat het me maar weten