Geplaatst: 14-07-2006 20:11
de ene keer loopt de auto perfect,de andere keer krijg ik hem bijna niet boven de 2500 toeren,krijg hem dan met moeite aan de honderd km.storingslampje gaat niet aan,luchtfilter en brandstoffilter vervangen,vacuumslangen gecontroleerd,turbo werkt (hoorbaar),zit zelf aan luchtmassameter te denken,wie heeft een idee.