Geplaatst: 31-05-2005 14:26
[32371] Hallo heren,
We hebben een 3 l tdi lupo staan met het volgende probleem:
De auto start in eerste instantie goed, loopt een paar seconden
prima en begint dan vreselijk te bokken al loopt ie op twee cilinders, en hij begint erg te roken dan. Ik heb het idee dat de inlaatkleppen open blijven staan.
Uitlezen geeft geen storingsmelding.
Wie kent dit probleem??