3L tdi

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-05-2005 14:26

[32371] Hallo heren,

We hebben een 3 l tdi lupo staan met het volgende probleem:

De auto start in eerste instantie goed, loopt een paar seconden

prima en begint dan vreselijk te bokken al loopt ie op twee cilinders, en hij begint erg te roken dan. Ik heb het idee dat de inlaatkleppen open blijven staan.

Uitlezen geeft geen storingsmelding.

Wie kent dit probleem??