Geplaatst: 08-06-2007 20:52
Bij mijn 190 d ook rammelend geluid gehad, dit verdween bij hoger toerental. Nieuwe poly v snaar opgezet, hielp niet. De schokbreker vervangen van de poly v snaar en deze liep weer zoals het hoorde, lekker mooi.
Groet
Patrick