Rammelend geluid bij multieriem , alleen stationare

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-06-2007 20:52

Bij mijn 190 d ook rammelend geluid gehad, dit verdween bij hoger toerental. Nieuwe poly v snaar opgezet, hielp niet. De schokbreker vervangen van de poly v snaar en deze liep weer zoals het hoorde, lekker mooi.

Groet

Patrick