Geplaatst: 23-07-2006 13:26
[60430] geachte heren,
Heb een primera staan, waarvan gezegd is dat het filter van de airco vol zit? pomp heeft niet genoeg capaciteit zou beschadigd zijn door te lang rijden zonder voldoende koudemiddel? auto heeft slechts 70.000 km gelopen, en nu zou er slijpsel in een filter zitten , waar zit zon filtertje? en iemand al vaker dit probleem gehoord, airco vullen en uitstroomtemp komt niet onder d 21 graden.