Geplaatst: 27-12-2006 22:04
De motor staat stationnair erg te schudden.
Kompressie is op cilinder 2 10 bar terwijl op andere cilinders 13 bar zijn.
Wat zij de meest voor komende klachten?
Zijn dat kleppen of zuigerveren?
De auto heb 236000 KM gelopen.