Geplaatst: 13-06-2005 19:21
[33127] Hallo,
Ik heb een probleem met een 205 Cti.
Hiervan waren kleprubbers lek, dus heb ik deze vervangen.
Nadat ik de kop er weer op heb gezet en alles weer goed had aangesloten zit er een tik in het blok.
Een erg luide tik die boven het motorgeluid uitkomt.
Ik heb daarna al veel dingen gecontroleerd zoals:
-Distributie op tijd.
-Compressie
-klepspeling
-of er een veer gebroken was bij een van de kleppen.
Maar alles schijnt nog goed te zijn. Ik heb ook nog een magneetje in de cilionder gehad om te kijken of er mischien dan iets in was gevallen maar dit is ook niet het geval.
Het lijkt wel of er een klep hard tikt.
Ik kom er niet meer uit, kan iemand mischien de gouden tip geven waar ik nog meer zou kunne kijken?