Geplaatst: 31-12-2006 10:38
[71098] Hallo
Ik heb wat problemen met de gloeinstallatie van deze auto ,gloeilampje gaat even snel aan maar gelijk weer uit. Werk zelf bij japans merk en heb geen documentatie van deze auto. Volgens mij gloeit het systeem niet meer. Heb wel links onder dashboard grote zekering gezien ,Zit het gloeirelais in de zekeringkast??
wie kan me een schema mailen of wat meer over dit systeem vertellen
Vriendelijke groet Gerhard