Geplaatst: 26-10-2004 21:32
[19899]
heb een probleem met ford escort, deze wil af en toe gewoon niet starten, heb al van alles liggen zoeken, maar als hij niet wil starten spuit de injector ook niet in, dit omdat na mijn mening de spanning daar te laag voor is 11 volt.met twee accu's eraan scheelde dit niks. Heb ik bij de zekeringenkast en relais een beetje liggen knuggen en loopt hij weer. kan goed weer paar weken goed gaan, maar als hij doet krijg ik ook niks meer gevonden natuurlijk. Bekend euvel of nog nooit iemand meegemaakt???
ruud