Geplaatst: 27-10-2004 14:52
[19921] hallo
ik heb namelijk een probleem
als ik een tijtje gereden heb laat een half uur rusten dan sjokt hij en gaat hij niet vooruit zo enkele minuten dat ik maar 30 kan rijden en dan ineens vliegt hij vooruit ook heb ik dat soms als ik juist vertrokken ben
kan u me helpen
jef