Geplaatst: 03-04-2005 11:40
ik heb hier een fastbreak 2.0 ditd staan waarvan de egr-klep rammelt, bij een partner e.d. kun je deze gewoon afsluiten door de vacuumslang dicht te maken, maar deze heeft een vacuumslang en een stekker er op zitten, als je de stekker losneemt gaat het gloeilanpje op het dashboard knipperen, weet iemand of er een mogelijkheid is om deze toch af te sluiten zodat deze niet meer ratelt, want een nieuwe klep vindt de klant niet grappig!!! (extreem duur)