6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-04-2005 11:41
[29242] Achteruitrijlicht brandt alleen rechtsachter. Als je het mistachterlicht aanzet dan brandt de lamp van de achteruitrijverlichting links. Op geen andere draad spanning.
Kan in de kableboom geen breuk ontdekken.