Geplaatst: 04-04-2005 21:10
[29215] Kan iemand mij vertellen waar de merktekens van de distributie staan. De riem is gesprongen maar ik kan geen tekens op de nokkenaspoelie vinden. Of moet de klepdeksel ervan af?
En is het kleine streepje op de vliegwielpoelie het merkteken??
alvast bedankt voor de hulp.