hevige condens a 140

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2007 12:46

Hallo wij hebben eenzelfde probleem, A-klasse 140, zonder airco
Condensvorming is enorm.
Alles al onderzocht, geen lekkages (auto =droog), kachelradiator is prima, interieurfilter zelfs verwijderd (om meer lucht binnen te krijgen)
Verder valt op dat de linkeruitblaasmond (bestuurderszijde) minder lucht naar binnen blaast als de rechterzijde.

Ben ten einde raad, ga nu zelfs een andere A-klasse zoeken van na 2001 die een verbeterde ventilatie hebben.
Leon
De