Geplaatst: 18-07-2007 10:00
Ik heb de vlotter vervangen maar mijn meter slaat nu wel aan maar begint te schommelen. De meldingen in mijn dashboard beginnen rare meldingen te geven ( koelvloeistof op, SRS defect etc). Op de helft van de vlotter geeft de wijzer 0 aan. Wat zou er aan de hand zijn?