5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-04-2005 11:41
[29393] Even een snelle vraag:Motorkode AEE.Distributieriem geknapt.Altijd schade aan de kleppen of is het de moeite eerst een nieuwe riem te proberen??