Geplaatst: 07-04-2005 18:58
Deze auto is gestrand naar waarschijnlijk een behoorlijke lekkage v/d transmissie.
De auto is door een afsleper gebracht , maar nu slaat hij niet meer aan.
Het lampje van de sleutel code op de klok gaat uit . ook al de reserve sleutels geprobeerd geen resultaat .
Kan dit met de automaatbak te maken hebben ?