slaat niet meer aan na afslepen

11 reacties

Merk
Audi
Model
A8
Type
TYPE 4D
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-04-2005 18:58

Deze auto is gestrand naar waarschijnlijk een behoorlijke lekkage v/d transmissie.

De auto is door een afsleper gebracht , maar nu slaat hij niet meer aan.

Het lampje van de sleutel code op de klok gaat uit . ook al de reserve sleutels geprobeerd geen resultaat .

Kan dit met de automaatbak te maken hebben ?