Geplaatst: 15-06-2005 20:14
deze transit 2.4 tddi 90 pk houd in bij ongeveer 3000 rpm auto begint dan te rukken en stoten heb hem uitgelezen en( egr afgeplugt om te proberen) maar geen resultaat iemand dit aleens meegemaakt ook op datalogger zie ik niets verkeerd alleen dat de egr bij het rijden onder vollast open gaat daarom afgeplugt