Geplaatst: 01-01-2007 14:41
[71145] Wij bezitten een transporter die een zoemend stuurgeluid maakt wanneer deze lichtjes belast wordt. Ik wil hiermee zeggen wanneer we tegen 50 km per uur een langzame bocht doorrijden op asfalt. Tevens voelt men in de rempedaal en het stuurwiel een hele lichte trilling. Heel soms wanneer men stationaar aan het stuurdraait hoort men de riem draaien (geen gepiep maar een harder geluid) precies dat de riem vibreert. Het stuurhuis en de servo pomp zijn al in garantie veranderd. Het probleem is nog altijd hetzelfde. Deze wagen heeft 17000 km op de teller. Heeft er van jullie iemand een oplossing voor dit probleem.