Geplaatst: 23-07-2007 22:13
OP-COM zal nooit meer kunnen dan een Tech-2. Wel altijd minder.
Maar wel voor een belangrijk lagere prijs.
Dit is een programma wat draait op een PC en wat gemaakt wordt door de Tech-2 te copieren.
Maar je zult er nooit een ECU-programma mee kunnen flashen, eenvoudig omdat men niet beschikt over de software die in de ECU geprogrammeerd moet worden.
Nogmaals, ik heb niet zoveel vertrouwen in die Nederlandse vertalingen. Zie ook de volgende topic voor een prachtig voorbeeld van een vertaalprobleem (ook bij Opel): http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=84916