Geplaatst: 27-07-2007 22:47
OK...IK GEEF HET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPC HAFE FUN....EN SLOOP ALLES MAAR LEKKER LOS....IK ZOU JE KUNNEN UITNODIGEN OM NAAR NEDERLAND TE KOMEN OM EENS BIJ MIJ TE KIJKEN DAT HET WEL LUKT...MAARGOED JULLIE FRIET IS BETER......DUS EIGENLEIK MOET IK NAAR JOU TOE KOMEN....OF ZIJN BELGEN ECHT DOMMER DAN IK DACHT....END OFF DISCUssION MET OPC VOOR MIJ! OEPS BIJNA VERGETEN DE .(PUNT)