Geplaatst: 04-01-2007 14:46
heb hier een saxo 1.1 HDZ motor staan ,met starten slaat deze terug in de inlaatspruitstuk cil 2 +3 lopen niet goed mee net of hij teveel brandstof krijgt rookt ontzetend zwarte rook
temp sensor nieuw, bobine goed ,uitlezen geeft geen fout aan als de motor warm is loopt deze beter statoiniar vollast houd hij nog erg in
pompen gas geven
wat kan dit wezen .
alvast bedankt