saxo 1.1 hdz motor start slecht loopt slecht

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.1 hdz
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2007 14:46

heb hier een saxo 1.1 HDZ motor staan ,met starten slaat deze terug in de inlaatspruitstuk cil 2 +3 lopen niet goed mee net of hij teveel brandstof krijgt rookt ontzetend zwarte rook

temp sensor nieuw, bobine goed ,uitlezen geeft geen fout aan als de motor warm is loopt deze beter statoiniar vollast houd hij nog erg in

pompen gas geven

wat kan dit wezen .

alvast bedankt